Siłowanie na rękę

Mężczyźni uwielbiają rywalizację i pokazanie kto jest prawdziwym samcem alfa. Siłowanie na rękę jak jednym ze sposobów sprawdzenia swojej siły w towarzystwie. Okazuje się, że możesz już na starcie zdobyć przewagę wykorzystując techniki, które opiszemy w artykule. Przedstawimy, również ćwiczenia, które zwiększą Twoją siłę w siłowaniu na rękę. Armwrestling czyliCzytaj dalej →

Jak uniknąć zakwasów?

Nagromadzenie się kwasy mlekowego potocznie nazywane jest zakwasami. Do bólu mięśniowego dochodzi wskutek intensywnego treningu – szczególnie u osób, które prowadzą na codzień mało aktywny tryb życia. Jedną z metod zmniejszenia zakwasów jest po prostu regularna aktywność fizyczna. Czym więc są „zakwasy” i sobie radzić z bólami mięśniowymi? Jak powstają zakwasy? ProtreningowaCzytaj dalej →

Ćwiczenia na barki w domu

Ćwiczenia barków w domu może wydawać się niemożliwe do wykonania. Jak więc rozbudować mięśnie naramienne nie posiadając sprzętu? W tym artykule przedstawimy kilka ćwiczeń, które wymęczą Twoje barki równie mocno co kilogramy żelastwa. Idealnie wpisują się w plan treningowy osób początkujących jak i zaawansowanych. Ćwiczenia na barki w domu TakCzytaj dalej →

zwiększenie masy mięśniowej

Zwiększenie masy mięśniowej jest najczęstszym powodem rozpoczęcia przygody z siłownią. Dopiero kolejnym punktem motywacyjnym jest zwiększenie siły, poprawa kondycji czy ogólne korzyści zdrowotne. Zbudowanie masy mięśniowej wymaga konkretnego planu – sam zakup karnetu nie zapewni Ci atletycznej sylwetki. Plan treningowy na zwiększeni masy mięśniowej Rozpiska planu treningowego dostosowana jest boCzytaj dalej →

Ćwiczenia na ramiona

Trening ramion jest niezbędny do uzyskania symetrycznej, pełnej sylwetki. Ćwiczenia na biceps i triceps możesz swobodnie wykonywać w domu. Efekty mogą być równie dobre co u bywalców profesjonalnych klubów fitness. Trening ramion w domu Podobnie jak w przypadku treningu z ciężarami na siłowni, ćwiczymy każdą partię mięśniową raz w tygodniu. JednymCzytaj dalej →

Ćwiczenia na nogi

Domowe ćwiczenia – lub w plenerze – zyskują na popularności. Ćwiczenie mięśni nóg jest bardzo ważne, w końcu dzięki nim jesteśmy w stanie sprawnie się poruszać. Domowych ćwiczeń na nogi jest całkiem sporo i to nie tylko dla początkujących. 7 ćwiczeń na nogi w domu Nogi i pośladki to największa grupaCzytaj dalej →

Rzeźba ciała

Wyrzeźbione ciało, muskularna budowa czy po prostu smukła sylwetka to marzenie większości z nas. Najczęściej cel ten kojarzy się z morderczymi treningami i rygorystyczną dietą, w której nie ma miejsca na smaczne posiłki. W tym wpisie przedstawimy w 10 punktach jak wyrzeźbić mięśnie i czuj się dobrze w swoim ciele. 1.Czytaj dalej →

Uchwyty do pompek

Uchwyty do pompek są świetnym przyrządem, które daje wiele możliwości na domowy trening. Świetnie sprawdzają się dla osób, które rozwinęły swoją siłę i oczkują dalszych postępów. Z ich pomocą wykonasz ćwiczenia angażujące mięśnie piersiowe, ramion, naramienne oraz brzucha.  Zastosowanie uchwytu do pompek w treningu Jak sama nazwa wskazuje uchwyty służąCzytaj dalej →

Testosteron

Testosteron jest androgennym hormonem płciowym, które poziom zmienia się w ciągu życia. Odpowiada za męskie cechy jak owłosienie, ton głosu, muskularna budowa ciała oraz popęd seksualny. Istnieje wiele naturalnych sposobów na zwiększenie poziomu testosteronu a do tego wpłyną pozytywnie na Twoje zdrowie. Sposoby na zwiększenie poziomu testosteronu Testosteron jest bardzoCzytaj dalej →

Jak przyśpieszyć regenerację mięśni

Sport to nie tylko ciężkie treningi ale również odpowiednia regeneracja mięśni. Wraz z zbilansowaną dietą stanowi podstawę aktywnego trybu życia. Okres regeneracji pozwala mięśniom się odbudować oraz odtworzyć poziom energetyczny. Sprawdź listę skutecznych metod, które zapewnią Twoim mięśniom sowity odpoczynek. Dlaczego regeneracja mięśni jest ważna? Odpowiednie zregenerowanie mięśni po treningu wpływaCzytaj dalej →