0
Shares
Pinterest Google+

Kiedy wyliczenia na różnego rodzaju kalkulatorach diet, zapotrzebowania kalorycznego, wydolności, BMI itd, to dla ciebie za mało, zacznij wszystko od nowa. Raz jeszcze, ale lepiej. Twoje ciało jest inne i potrzebuje indywidualnego badania; takiego, jak ostatnio sam zrobiłem w Diet&More.

Kalkulatory są skonstruowane podobnie, jak ogólne rozmiary ubrań. Niby pasuje, ale jednak gdzieś są za krótkie , gdzieś za szerokie, a gdzie indziej całkiem do dupy. Osobiście nie znoszę kupować spodni. Mam wrażenie, że przy moim wzroście, wszyscy powinni mieć większe brzuchy i nogi jak patyki. Tak samo wyszło u mnie z dietą. Moje ciało potrzebuje więcej węglowodanów do pracy, niż wskazywałyby na to wyliczenia (Czyżby sprawka zapracowanego mózgu? 😉 Podobnie jest z tętnem – maksymalne jest znacznie wyższe, niż to które by wynikało z obliczeń na podstawie wieku.

To tylko niektóre z wielu wskaźników, które decydują o innym sposobie odżywiania i prowadzenia treningu. Tylko dokładne dopasowania żywienia i ćwiczeń do siebie, przyśpieszy i zwiększy efekty naszej ciężkiej pracy nad fantastycznym wyglądem.

Jak Wygląda Badanie W Diet&More

badania wydolnościowe, badania przemiany materii, treningNa początek podstawowe badania, takie jak waga, wzrost, poziom tkanki tłuszczowej ogólnej i trzewnej, masy mięśni, nawodnienia itd. Na razie mój poziom otłuszczenia to 9%, ale za dużo słodkości jem i na wewnętrznych organach jest jej 3%. Tak, że rzucam to, rozkosznie słodkie, niewyobrażalnie rajcujące moje zmysły świństwo, po raz  kolejny. Przyzwyczaiłem się już do herbaty bez cukru, a małe bitwy wewnętrzne na widok batonów jakoś wygrywam. Jakoś tzn. że kiedy jedna ręka otwiera szafkę ze słodyczami, to druga w tym samym czasie ją zamyka. Jekyll i Hyde.

Badanie Spoczynkowe

Kolejny etap, to badanie przemiany materia. Całkiem pożyteczna sprawa i przyjemna .

Dzięki temu wiesz, w jakiej ilości ciało czerpie energię z węgli, tłuszczy i białek. U mnie wyszła bardzo wysoka ilość węglowodanów. Oznacza to, że jeśli ograniczam je za bardzo, przy redukcji, to organizm zaczyna pobierać energię z mięśni, a nie o to przecież chodzi. Na tej podstawię zacząłem zmieniać dietę i na razie widzę pozytywne efekty. Znaczy się rosnę 😉

 

Badanie na bieżni

Dalej najgorsza sprawa, czyli badanie wydolności na bieżni. Miałem trochę gorszy dzień niestety i badania wyszły gorzej niż bym się spodziewał. Proponuję nie iść na takie badanie w Diet&More przemęczonym. Moje 40 godzin bez snu, w tym 27 w podróży zrobiło swoje. Mój HRmax z obliczeń to 184 a według badania 196/min. Przy wypoczętym organizmie pewnie ponad 200/min. Badanie dosyć ciężkie, co 2 minuty wyższa prędkość i kontrola jak zachowuje się organizm. Za jakiś czas pójdę na kolejne badania sprawdzić się i z pewnością będę już w pełni wypoczętym.

Kolejna pozytywna sprawa, to określenie progu w którym spala się tkankę tłuszczową. Oczywiście i w tym wypadku u każdego będzie to inny przedział. O to właśnie chodzi, maksymalne dopasowanie przemiany do swojego organizmu, żeby nie tracić czasu.

badania i treningi w diet&more

Analiza

Na koniec analiza w której można trochę o sobie posłuchać, co zmienić co poprawić. I dobrze to robi kiedy ktoś jednak wskaże ci wady które znasz ale próbujesz chować przed sobą, ale i zalety których nie doceniasz. Analiza przedstawiona przez trenera i panią dietetyk. Ważne jest też to, że w Diet&More można uzyskać całościową pomoc w osiągnięciu swojego celu. Rozpisanie treningu, diety, kontrola postępów i wyników osiąganych podczas drogi do swojego celu.

Ostateczny wynik mnie zadowolił i badania potwierdziły też, że nie ważne w którym kierunku pójdę, czy to będzie budowa sylwetki, czy biegi długodystansowe, moje ciało jest do tego przystosowane. Wysokie tętno maksymalne i próg tlenowy dać może wyjątkowo dobre wyniki w biegach, jeśli zacznę tracić wagę, ale też zbudować świetną muskulaturę, kiedy przestanę tak dużo biegać. W jakim kierunku poszedłem chyba nie muszę mówić.

Po co i dla kogo badanie w Diet&More?

Dla każdego, kto chciałby schudnąć, zbudować ładną sylwetkę, przygotować się właściwie do maratonu, triathlonu czy poprawić wyniki w kolarstwie. Badania, analizy i prowadzenie twojej diety, treningów tak, żebyś osiągnął swój cel zdrowo i w zgodzie z twoim organizmem. Dobrze? Dobrze, skutecznie, profesjonalnie i w przyjemnej atmosferze.

http://go.pl.bbelements.com/please/code?j-23641.1.24.1.0.0._blank
Previous post

Postanowienia 2017??

Next post

Regeneracja Mięśni - 17 Sposobów Na Jej Przyśpieszenie

1 Comment

  1. Kinga
    28 marca 2017 at 16:50 — Odpowiedz

    co można zrobić, żeby szybko zrzucić parę kilo w możliwie jak najszybszy sposób? tak, żeby nie czekać na efekty miesiącami? wiem, ze w treningu co nagle to po diable, ale może są jakieś skuteczne sposoby na zrzucenie paru kilo? Stosuję się do tych zasad (www) od kilku tygodni i nie widzę żadnych efektów na wadze ;/

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *