1
Shares
Pinterest Google+

Z przyzwyczajenia jesień kojarzy mi się nie z końcem sezonu, a z początkiem. Z drugiej strony koniec, to przeważnie też i czegoś początek. Zawsze w tym czasie zaczynałem plan budowania sylwetki na kolejny rok. I właściwie to się nie zmienia. Jesień i zima tak samo w triathlonie jak i sporcie siłowym, to czas budowania fundamentów pod kolejny rok. Najważniejsze to zbudowanie siły i wytrzymałości, na której można rozwinąć odpowiednią formę.

W najbliższym czasie opublikuję na stronie wpisy dotyczące treningu siłowego. Pierwszy z nich będzie dedykowany dla triathlonistów i będzie ukierunkowany jedynie na te partie mięśniowe, które wykorzystywane są podczas zawodów. Taki trening uzupełniający. Drugi będzie treningiem siłowym, triathlonowym dla poszczególnych dyscyplin, czyli treningi siłowe na basenie, na rowerze i w biegu. Ostatni cykl będzie typowym rozpisaniem tygodnia ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe dla osób, którym zależy na zbudowaniu fajnej, umięśnionej sylwetki. Również w połączeniu z dyscyplinami wytrzymałościowymi.

Dodatkowo na stronie wstawię zakładkę Atlas Ćwiczeń, gdzie systematycznie będą się pojawiać kolejne ćwiczenia na różne partie mięśni i na siłowni i w domu. Tak, żeby można było samemu opracować swój zestaw treningowy. Poniżej tematy w poszczególnych cyklach. 

Trening siłowy triathlonisty

Trening ramion triathlonisty na lepsze pływanie TriS#1

Trening nóg triathlonisty i siła na odcinku kolarskim TriS#2

Trening nóg triathlonisty i mocniejszy, szybszy bieg TriS#3

Trening pleców triathlonisty. Wzmacnianie korpusu TriS#4

Trening brzucha triathlonisty. Wzmacnianie korpusu TriS#5

Trening Core triathlonisty. Ćwiczenia mięśni głębokich TriS#6

 

Trening siłowy bez sprzętu dla triathlonistów

Rozwiń siłę nóg na rowerze

Trening siłowy w pływaniu

Jak trenować siłę biegową

 

Trening siłowy

#1 Tygodniowy plan treningowy – Wprowadzenie i tabela treningowa

#2 Tygodniowy plan treningowy – Plecy

#3 Tygodniowy plan treningowy – Biceps

#4 Tygodniowy plan treningowy – Triceps

#5 Tygodniowy plan treningowy – Nogi

#6 Tygodniowy plan treningowy – Klatka

#7 Tygodniowy plan treningowy – Barki i Kaptury

#8 Tygodniowy plan treningowy – Odżywianie i suplementy

 

Zaczynamy od przyszłego tygodnia i jestem przekonany, że będzie MOOOOC na siłowni, a mięśnie będą pękały w szwach. Myślę, że pierwszy będzie trening na siłowni dla triathlonistów, następnie trening dla zbudowania ładnej sylwetki, a na końcu treningi dedykowane dla poszczególnych dyscyplin triathlonu.

http://go.pl.bbelements.com/please/code?j-23641.1.24.1.0.0._blank
Previous post

Festiwal Biegowy - Bieg Po Górskich Szlakach - 34 Kilometry Szczęścia?

Next post

Są bohaterowie i są legendy - Motywacja

1 Comment

  1. 28 września 2015 at 15:44 — Odpowiedz

    Powodzenia w realizacji planów!

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *