1
Shares
Pinterest Google+

Pierwsza cześć treningu na siłowni dla triathlonistów. W tej części ćwiczenia, które poprawią siłę ramion, ich wytrzymałość i tym samym zwiększą wydajność podczas pływania.

Te ćwiczenia uzupełniają siłowy trening ramion, poprawiają ich motorykę, wytrzymałość, a przy okazji wzmacniają mięśnie stabilizacyjne. Dodaj je do swojego planu treningowego i wykonuj poprawnie techniecznie. Zasady dotyczące treningu, takie jak ilość serii, dni treningowe, stosowane obciążenia i właściwa technika wykonywania tego treningu znajduje się we wpisie wprowadzającym – Trening siłowy dla triathlonistów. Plan treningowy.

1. Plank z podciąganiem hantli

Jedno z lepszych ćwiczeń. Przynajmniej dla mnie. Czuć jak pracują mięśnie ramion, klatki, barków, brzucha, nóg i pleców. Całość daje świetne efekty. Wybierz dwa hantle i ustaw się na nich w pozycji Plank Basic, jak do pompki. Stopy rozstaw na szerokość bioder, dla lepszej równowagi i stabilizacji. Wykonaj pompkę, a następnie podciągnij hantel w górę. W najwyższej pozycji przytrzymaj rękę przez 3 sekundy i opuść. Powtórz drugą ręką. Tak na zmianę każdą ręką, po 10 powtórzeń w serii. Wyjdzie 20 pompek i 10 podciągnięć hantli na rękę. Jeśli jest za trudno, to spróbuj tak ćwiczyć, podpierając się na kolanach zamiast na stopach.

 

Trening ramion, plank z obciążeniem

Pozycja Plank Basic

Trening ramion, plank z obciążeniem pompka

Zrobienie prostej pompki – ugięcie i wyprostowanie ramion

plank

i podciągnięcie ramienia z obciążeniem. W górnej pozycji wytrzymaj 2 -3 sekundy i to samo na drugą rękę.

http://go.pl.bbelements.com/please/code?j-23641.1.24.1.0.0._blank
Previous post

Trening na siłowni dla triathlonisty - Plan treningowy TriS#0

Next post

Trening nóg triathlonisty i siła na odcinku kolarskim TriS#2

1 Comment

  1. […] w poprzednich wpisach tej serii pisałem o 5 ćwiczeniach rozwijających siłę i wytrzymałość mięśni ramion, oraz treningu nóg na odcinek kolarski, a całość jest częścią siłowego planu treningowego […]

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *