0
Shares
Pinterest Google+

Praca, dzieci, obowiązki domowe, delegacje, zmęczenie, brak energii. Bardzo często słyszę takie argumenty, kiedy pytam się osób walczących z nadwagą, dlaczego nie zaczną ćwiczyć. Wystarczy godzina dziennie, aby cieszyć się wysportowaną sylwetką, brakiem tłuszczyku na brzuchu i większą ilością energii każdego dnia. Godzina to dużo? To zaledwie 4% Twojej doby więc nie wierzę, że nie możesz wygospodarować tego czasu. Nie ważne ile masz do zrzucenia, w jakim wieku jesteś i czym zajmujesz się na co dzień. Zobacz, jak inni dbają o swoją formę i weź z nich przykład!

Pierwszą osobą, która może być dla Ciebie inspiracją, jest Tomasz Oświeciński. Jeśli nie kojarzysz go z filmów i seriali, to na pewno widziałeś go ostatnio w reklamie jednej z odżywek białkowych. Tomasz jest aktorem, trenerem personalnym i prawdziwym fanem aktywnego stylu życia. Dodatkowo teraz przygotowuje się do walki KSW, która odbędzie się jeszcze w tym miesiącu. Wydaje Ci się, że skoro Tomasz jest trenem, to dbanie o formę nie jest dla niego wyzwaniem? Pamiętaj, że oprócz tego, tak jak Ty, pracuje, zajmuje się córką i żyje. Z pewnością nie jest to łatwe, ale pamiętaj, że doba każdego z nas trwa dokładnie tyle samo. Skoro Tomek może, Ty również możesz!

Kolejną osobą, o której chcę Ci powiedzieć, jest Anna Starmach. Wiesz, dlaczego właśnie o niej? Anna jest kucharką, autorką bloga i książek kulinarnych, prowadzącą w programach TV oraz jurorką kulinarną. Jedzenie (nie tylko fit) to dla niej chleb powszedni. W kuchni trzeba sprawdzać, porównywać i ciągle próbować, więc chudnięcie w takich warunkach to prawdziwe wyzwanie. W ostatnich miesiącach Anna zgubiła ponad 9 kilogramów i udało jej się uniknąć efektu jo-jo. Moim zdaniem, dla osób związanych z gastronomią odchudzanie i zdrowy tryb życia są trudne do utrzymania. W przypadku Anny również kluczowy jest trening. Siłownia, jogging lub trening w domu czy basen. Nie ważne co wybierzesz. Ważna jest regularność i konsekwencja.

Nie tylko gwiazdy ze szklanego ekranu łączą pracę z treningiem. Udaje się to również biznesmenom, taksówkarzom, handlowcom i wszystkim innym, którzy po prostu chcą. Co więcej, nie wszyscy podnoszą ciężary na siłowni lub biegają maratony. Adrienne Rowsome jest jedną z najbardziej utalentowanych pokerzystek na świecie. Nieregularny tryb pracy sprawia, że trudno jest utrzymać treningowy reżim i „na miarę” skrojoną dietę. Adrienne stara się więc nadrabiać w wolnym czasie. Snowboard, slo-pitch, softball, a także joga są jej prawdziwymi pasjami, którym poświęca wolny czas. Jeśli nie masz duszy trenera i nie lubisz organizować swojego dnia, po prostu zamień obowiązek w przyjemność. Idź na długi spacer, pojedź na wycieczkę rowerową, zapisz się na boks lub na basen.Trening to każda aktywność, nie tylko siłownia. Zastanów się, jaki sport lubisz i zajmij się nim przez najbliższą wolną chwilę. Tylko tyle i aż tyle. Przekonaj się!

Zdaję sobie sprawę, że jeśli wymieniłbym nawet milion osób, które łączą trening z pracą, część moich czytelników nie uwierzyłaby mi. Co ciekawe dziś, w dobie mody na bycie „fit”, „healthy” czy „slim”, bez problemu znajdziecie takich ludzi blisko siebie. Zastanów się, czy brat, sąsiad lub kolega z pracy w ostatnim czasie nie stali się bardziej aktywni fizycznie. Jeśli nie masz motywacji w sobie, taka osoba może okazać się bardzo pomocna, szczególnie na początku.
Postaraj się ustalić priorytety i zastanów się, na czym tak naprawdę Ci zależy. Jeśli dodasz do tego odrobinę samodyscypliny, zaplanujesz posiłki, porządnie się wyśpisz oraz zainwestujesz 4% swojego dnia w siebie, efekt gwarantowany. Zastanów się, kiedy możesz ćwiczyć, gdzie oraz jak często. Odpowiedź na te pytania to pierwszy krok do znalezienia czasu oraz do zmiany swojego życia na lepsze.

http://go.pl.bbelements.com/please/code?j-23641.1.24.1.0.0._blank
Previous post

Weganie Też Mogą Mieć Mięśnie

Next post

Zakłady Bukmacherskie - Męski Sport

8 komentarzy

  1. K
    21 grudnia 2017 at 00:39 — Odpowiedz

    Uff… Już myślałam, że zapomniałeś hasła do strony 😛

    • 6 stycznia 2018 at 14:08 — Odpowiedz

      Tak troszkę masz rację 🙂 Myślę, że nieco więcej zacznę pisać, ale już nie tylko o sporcie. Zobaczę jak to się poukłada z innymi zajęciami 🙂

      • K
        12 stycznia 2018 at 10:29 — Odpowiedz

        Trzymam kciuki, żeby się wszystko poukładało 🙂

  2. 22 grudnia 2017 at 13:29 — Odpowiedz

    Dużo też zależy od wykonywanej pracy. Kiedyś jak pracowałem fizycznie to brakowało sił na treningi, ale za te relaksowałem się z książką. Dzisiaj pracuję umysłowo i zdecydowanie łatwiej mi zaplanować trening, bo jest to odskocznia i relaks. Oczywiście znam osoby, które pracują fizycznie i wstają godzinę szybciej, by zrobić krótki trening

  3. 1 lutego 2018 at 23:54 — Odpowiedz

    Inspirujący wpis.

  4. 14 lutego 2018 at 08:36 — Odpowiedz

    Dużo zależy od motywacji, od samodyscypliny i wytrwałości. Jeśli kogoś motywują znane osoby, to i też dobrze, ważne, aby to pozytywnie poskutkowało 😉

  5. […] (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Artykuł pochodzi z bloga Apetyt na sport. Aby przeczytać cały wpis KLIKNIJ TUTAJ […]

  6. 31 marca 2018 at 18:23 — Odpowiedz

    Nawet przy braku czasu można trenować w domu, najlepiej zachęcić do treningów drugą połówkę – zawsze we dwoje raźniej. Wymówki wymówkami – jak się chce to się da.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *