32
Shares
Pinterest Google+

Wchodzenie i schodzenie ze ściany w podporzetrening na barki w domu bez sprzetu

Trudne ćwiczenie, ale bardzo dobrze wzmacnia barki, ramiona, brzuch, odcinek lędźwiowy. Leżąc na ziemi oprzyj nogi o ścianę, a dłonie ustaw na wysokości pasa. Teraz wystarczy wdrapać się nogami w górę ściany i powolnymi kroczkami opuszczać  w dół, przerzucając tym samym ciężar coraz bardziej na barki. Kiedy osiągniemy „poziom” z powrotem wspinamy się w górę.

http://go.pl.bbelements.com/please/code?j-23641.1.24.1.0.0._blank
Previous post

Konkurs Fit Expo Poznań 2015

Next post

Wyniki konkursu Fit Expo 2015

6 komentarzy

  1. Fitnesowiec
    6 kwietnia 2015 at 22:39 — Odpowiedz

    Wyciskanie na rękach stojąc to super ćwiczenie na barki. Ale nie oszukujmy się, że wymaga też sporych umiejętności gimnastycznych. Na pewno nie dla początkujących.
    Fitnesowiec ostatnio opublikował…Efekt Jojo – Czy Warto Unikać Efektu Jojo Za Wszelką Cenę? Szokująca teoriaMy Profile

  2. […] Sprawdź również trening na barki w domu […]

  3. […] by w ładny sposób kreować zdrowe i wytrenowane ciało bez przeciążania naszych stawów. Takie domowe ćwiczenia nie wymagają też specjalnych przygotowań i dojazdów do fitness klubu. Wystarczy rano sturlać […]

  4. […] Zobacz jeszcze – ćwiczenia na barki w domu bez sprzętu […]

  5. majkel
    9 grudnia 2016 at 15:30 — Odpowiedz

    mega to wszystko wygląda ale dla mnie początkującego nie do ogarnięcia narazie. zaczynam na siłce http://www.sfd.pl/%C4%86wiczenia_na_barki…-t232402.html trening na barki wg tych zaleceń jestem bardzo ciekaw co sądzisz na ten temat? Pozdrawiam

  6. 10 kwietnia 2018 at 10:00 — Odpowiedz

    Pompki w staniu na rękach świetnie zwiększają objętość całych barków.
    Dodał bym jeszcze pompki szwedzkie.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *