0
Shares
Pinterest Google+

Zmiany Na Ciele, Umyśle i Blogu

Ironman. Bieganie, pływanie, rower. Tak wyglądały moje ostatnie miesiące. Dzisiaj już odpoczywam, ale chęć pójścia na pływalnie jeszcze pewnie długo nie powróci. Za to z przyjemnością wróciłem na siłownię. Mięśnie znów puchną, nabierają siły, a głowa odpoczywa od wyzwania jakie ostatnio realizowałem. Teraz nowym celem jest budowa solidnej, wysportowanej sylwetki. Ciało to tylko forma, którą kształtuje dusza i umysł. Nie jest określane przez wiek i nie ma tu granicy w której musisz zdziadzieć albo zbabcieć 🙂 Nie ważne w jakim jesteś wieku i na jakim etapie sportowym teraz jesteś. Zdrowe ciało i ładna sylwetka jest w zasięgu Twojego ramienia. Będę zmieniał siebie i mogę zmienić też Ciebie.

Z pewnością wszystkie dyscypliny z bieganiem na czele powrócą, ale teraz czas zbudować coś nowego. Coś co pomoże w kreowaniu swojej sylwetki i siebie w ogóle, dlatego na blogu zmieni się tematyka. Będzie częściej i więcej spraw dotyczących budowania wysportowanego umięśnionego ciała. Nie myślę tutaj wcale o mięśniach przerośniętego „szyity”, ale fajnej męskiej sylwetki, której nie będzie się trzeba wstydzić. Chociaż moda na fit wygląd rozkwita, to wciąż jest wielu mężczyzn i wiele kobiet, którzy nie potrafią i nie wiedzą jak zabrać się za swoje ciało, żeby zaczęło spełniać ich oczekiwania w obecnym „pięknym” świecie. Odpowiednie ćwiczenia, odżywianie i przede wszystkim zaprzestanie dążenia do nieosiągalnej doskonałości, a akceptacja siebie.

W dużo większym stopniu zaangażowany będzie YouTube. Po woli wrzucać będę różnego rodzaju serie dotyczące odżywiania, ćwiczeń, ale nie tylko. Pierwsze które się pojawią to: 

  • wyzwanie tygodniowe – Pierwsze, które się pojawią już od kolejnej soboty. Co tydzień 15 minutowa dawka cwiczeń w formie wyzwania. Wykonaj wszystkie ćwiczenia i powtórzenia jak najszybciej i pochwal się wynikiem w komentarzu. Proste ćwiczenia, dla każdego. Taka zabawa z treningiem.
  • wyzwanie miesięczne – Mocniejsza dawka treningowa. 30 minut ciągłego treningu. Sprawdź w jakim czasie jesteś w stanie go wykonać i rywalizuj z innymi. Obydwie formy wyzwania to nie tylko rywalizacja z innymi, ale przedewszystkim możliwość sprawdzenia siebie i swoich postępów.
  • 5 ćwiczeń na…. bez sprzętu – Lubię ćwiczyć w domu i w plenerze wykorzystując jedynie ciężar swojego ciała. Oczywiście dla utrudnienia można dołożyć sobie plecak z obciążeniem. W tej serii będę pokazywał 5 ćwiczeń na każdą kolejną partię mięśni, które można wykonać bez użycia specjalistycznego sprzętu. 

Wpadnij na youtube i subskrybuj już teraz

Blog 

Wpisy, które będą się pojawiać to również te dotyczące ćwiczeń, odżywiania, ale też motywacji i pracy nad lepszym sobą. W głowie, na ciele i umyśle. Wszyscy w końcu chcemy stawać się lepsi. Istniejemy po to żeby się rozwijać, poszukiwać swojej drogi i realizować się w tym co kochamy. Każdy jest kimś innym. Jedni są gladiatorami i żołnierzami, inni urodzonymi rodzicami, nauczycielami, stworzeni by ratować ludzi, albo przemawiać do tłumów. Raczej nikt nie urodził się po to by być częścią korporacji i być owieczką prowadzoną na smyczy z resztą stada. 

Na stronie w ciągu kilku tygodni pojawi się też kilka nowości, jeżeli tylko uda mi się ogarnąć odpowiednie aplikacje. Zapraszam do pisania na kontakt@apetytnasport.pl, albo przez Facebook, youtube gdzie możesz napisać propozycje tematów, zadawać pytania. Możesz też zamówić dietę i zestawy ćwiczeń dostosowane do Ciebie. 

Czas na nowe wyzwania i dalszą drogę. Spokojniejszą drogę. Moje ciało będzie się mocno zmieniać tak jak zmieniało się w drodze do Ironmana. Możesz śledzić moje postępy, a przede wszystkim dzielić się ze mną swoimi. Chętnie też pokaże i opisze wasze metamorfozy. W końcu wszyscy chcemy wierzyć, że coś jest możliwe i podbudowywać swoją motywację do działania. 

http://go.pl.bbelements.com/please/code?j-23641.1.24.1.0.0._blank
Previous post

IRONMAN Mallorca - Od Świtu Do Zmierzchu

Next post

Jak Zacząć Trening Na Siłowni

1 Comment

  1. 20 czerwca 2017 at 21:18 — Odpowiedz

    Biorąc na warsztat swoje ciało warto także zmienić lub chociażby zmodyfikować swój kulinarny lifestyle. To znacznie przyspieszy proces prowadzący do upragnionego celu!
    portal kulinarny ostatnio opublikował…„Dzika fermentacja”, czyli przewodnik po sztuce kiszeniaMy Profile

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *