0
Shares
Pinterest Google+

Zmiany Na Ciele, Umyśle i Blogu

Ironman. Bieganie, pływanie, rower. Tak wyglądały moje ostatnie miesiące. Dzisiaj już odpoczywam, ale chęć pójścia na pływalnie jeszcze pewnie długo nie powróci. Za to z przyjemnością wróciłem na siłownię. Mięśnie znów puchną, nabierają siły, a głowa odpoczywa od wyzwania jakie ostatnio realizowałem. Teraz nowym celem jest budowa solidnej, wysportowanej sylwetki. Ciało to tylko forma, którą kształtuje dusza i umysł. Nie jest określane przez wiek i nie ma tu granicy w której musisz zdziadzieć albo zbabcieć 🙂 Nie ważne w jakim jesteś wieku i na jakim etapie sportowym teraz jesteś. Zdrowe ciało i ładna sylwetka jest w zasięgu Twojego ramienia. Będę zmieniał siebie i mogę zmienić też Ciebie.

Z pewnością wszystkie dyscypliny z bieganiem na czele powrócą, ale teraz czas zbudować coś nowego. Coś co pomoże w kreowaniu swojej sylwetki i siebie w ogóle, dlatego na blogu zmieni się tematyka. Będzie częściej i więcej spraw dotyczących budowania wysportowanego umięśnionego ciała. Nie myślę tutaj wcale o mięśniach przerośniętego „szyity”, ale fajnej męskiej sylwetki, której nie będzie się trzeba wstydzić. Chociaż moda na fit wygląd rozkwita, to wciąż jest wielu mężczyzn i wiele kobiet, którzy nie potrafią i nie wiedzą jak zabrać się za swoje ciało, żeby zaczęło spełniać ich oczekiwania w obecnym „pięknym” świecie. Odpowiednie ćwiczenia, odżywianie i przede wszystkim zaprzestanie dążenia do nieosiągalnej doskonałości, a akceptacja siebie.

W dużo większym stopniu zaangażowany będzie YouTube. Po woli wrzucać będę różnego rodzaju serie dotyczące odżywiania, ćwiczeń, ale nie tylko. Pierwsze które się pojawią to: 

  • wyzwanie tygodniowe – Pierwsze, które się pojawią już od kolejnej soboty. Co tydzień 15 minutowa dawka cwiczeń w formie wyzwania. Wykonaj wszystkie ćwiczenia i powtórzenia jak najszybciej i pochwal się wynikiem w komentarzu. Proste ćwiczenia, dla każdego. Taka zabawa z treningiem.
  • wyzwanie miesięczne – Mocniejsza dawka treningowa. 30 minut ciągłego treningu. Sprawdź w jakim czasie jesteś w stanie go wykonać i rywalizuj z innymi. Obydwie formy wyzwania to nie tylko rywalizacja z innymi, ale przedewszystkim możliwość sprawdzenia siebie i swoich postępów.
  • 5 ćwiczeń na…. bez sprzętu – Lubię ćwiczyć w domu i w plenerze wykorzystując jedynie ciężar swojego ciała. Oczywiście dla utrudnienia można dołożyć sobie plecak z obciążeniem. W tej serii będę pokazywał 5 ćwiczeń na każdą kolejną partię mięśni, które można wykonać bez użycia specjalistycznego sprzętu. 

Wpadnij na youtube i subskrybuj już teraz

Blog 

Wpisy, które będą się pojawiać to również te dotyczące ćwiczeń, odżywiania, ale też motywacji i pracy nad lepszym sobą. W głowie, na ciele i umyśle. Wszyscy w końcu chcemy stawać się lepsi. Istniejemy po to żeby się rozwijać, poszukiwać swojej drogi i realizować się w tym co kochamy. Każdy jest kimś innym. Jedni są gladiatorami i żołnierzami, inni urodzonymi rodzicami, nauczycielami, stworzeni by ratować ludzi, albo przemawiać do tłumów. Raczej nikt nie urodził się po to by być częścią korporacji i być owieczką prowadzoną na smyczy z resztą stada. 

Na stronie w ciągu kilku tygodni pojawi się też kilka nowości, jeżeli tylko uda mi się ogarnąć odpowiednie aplikacje. Zapraszam do pisania na kontakt@apetytnasport.pl, albo przez Facebook, youtube gdzie możesz napisać propozycje tematów, zadawać pytania. Możesz też zamówić dietę i zestawy ćwiczeń dostosowane do Ciebie. 

Czas na nowe wyzwania i dalszą drogę. Spokojniejszą drogę. Moje ciało będzie się mocno zmieniać tak jak zmieniało się w drodze do Ironmana. Możesz śledzić moje postępy, a przede wszystkim dzielić się ze mną swoimi. Chętnie też pokaże i opisze wasze metamorfozy. W końcu wszyscy chcemy wierzyć, że coś jest możliwe i podbudowywać swoją motywację do działania. 

http://go.pl.bbelements.com/please/code?j-23641.1.24.1.0.0._blank
Previous post

IRONMAN Mallorca - Od Świtu Do Zmierzchu

Next post

Jak Zacząć Trening Na Siłowni

No Comment

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *